Mijn eigen praktijk. Sinds een tijdje sta ik ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en run ik mijn eigen praktijk; Pasca’s Hartenwens. Geweldig natuurlijk zo’n eigen praktijkje maar niet altijd even makkelijk.
Maar laat ik eerst in het kort even vertellen wat ik precies doe.
Mijn werk bestaat uit het communiceren in de energie van hart tot hart. Dit heet de Luisterkind methode. In de energie ga ik samen met jou op zoek naar antwoorden op vragen en dilemma’s die er bij jou spelen. Het mooie is dat jij de antwoorden al hebt, alleen zijn deze zo ver weggestopt dat je er zelf niet meer bij kunt. In de hectiek van alle dag zijn we vergeten naar onszelf te luisteren. Tijdens een Luisterkind afstemming gaan we samen op onderzoek uit en kunnen we antwoorden en handvaten naar boven halen waar jij vervolgens weer mee verder kunt.
Ik krijg aanvragen binnen voor een Luisterkind afstemming hoor, maar zou er dolgraag meer willen doen. En wat ga je dan doen? Dan ga je je praktijk promoten om op die manier aandacht te vragen voor je eigen toko-tje. Hiervoor heb ik social media ingezet, facebook, facebook Meta, een eigen website en Instagram. En dan loopt het als een trein! Nou, zo werkt het niet helemaal. Dat was wel even een tegenvaller. Want hoe krijg ik nou die bezoekers naar mijn website? De site ziet er in mijn ogen (en die van anderen) toch professioneel uit, maar waar blijven die bezoekers dan?
Soms is het best lastig als een bericht niet of nauwelijks wordt gelezen. Was het deze keer te veel tekst, of juist te weinig? Waarom komt er geen reactie op? Verkeerde foto bij het verhaal? Niet goed geschreven, ben ik onduidelijk? Allemaal vragen die ik mijzelf stel, waarom slaat het ene bericht wel heel goed aan en het andere (wat ik veel beter vond) juist weer helemaal niet? Het is een zoektocht naar leer je klant kennen, wat zijn precies de wensen en behoeften en waarom zouden ze bij mij aankloppen? En begrijp mij niet verkeerd, ik vind het ontzettend leuk om te doen. Teksten schrijven, passende foto’s erbij zoeken, muziekfragmenten toevoegen enz. Waarschijnlijk ben ik niet de enige die soms tegen tegenvallende resultaten loopt. Gelukkig krijg ik er ook ontzettend veel energie van en vind ik het super leuk om mijn praktijkje in de spotlight te zetten.
Ik wil heel graag mijn kennis en kunde inzetten. Jou laten ervaren wat een Luisterkind afstemming voor jou kan betekenen. Ik ben best trots op de terugkoppeling die ik van mijn klanten mag ontvangen. En met hun toestemming deel ik deze op mijn website om jou te laten zien dat het werkt, dat een Luisterkind afstemming echt een toegevoegde waarde heeft.
Aan doorzettingsvermogen ontbreekt het niet, met geduld heb ik wat meer moeite😊Het grappige is dat ik nu wel vaker meer geduld ervaar, soms duurt het nu eenmaal wat langer en een eigen praktijk kost tijd en creativiteit.
TIP:
Voor andere ondernemers: De kleineondernemersregeling (KOR) is een vrijstelling voor de omzetbelasting. Omzetbelasting wordt ook wel btw genoemd. Je mag de KOR in elke rechtsvorm gebruiken als je omzet onder de 20.000 euro per jaar blijft. De KOR geeft alleen vrijstelling voor de omzetbelasting. Voor andere belastingen zoals bijvoorbeeld inkomstenbelasting, moet je aangifte blijven doen en op tijd betalen.
Liefs Pasca
Reactie plaatsen
Reacties